pühapäev, september 02, 2007

kooliminejatele

kõik kõik on cool
septembrikuul
kuid juba teine nädal
läeb lahti luus ja miskis muus
kui pingis koogutades
kui ikka 2 on klades)
(ja lilliputtide wcs
kord päevas käies hädal
sa leiad olemise....

veel oled tuus
septembrikuus,
kuid juba jõulu ajaks
on kõõrdi pilgud
näeb ja ilgub
iga reit-ee
neist ära välja tee
vaid ole lihtsalt ise.

...

kõik ilma sees
on tegelt EES,
ei maga miskit maha,
kui praegu veel
ja sessi eel
ka mõelda nii ei taha.

ma tean, et jaksad,
paremaks sa
oled võimeline,
kui mina,
või kui need, kel "kaks"
on ainult võimlemine

ma tean, et oled
julgem
oskad rohkem küsida
ja tead, et hapral pinnal saab
vaid joostes püsida

meid järgi vead
ja vahel nead
end täitsa hingetuks
eesminejatest jäigi et
nii kitsakeseks uks

ma tean et leiad
ise tee
ja seinast läbi pured
et pigem võitled tipuni
kui mõttes vaikselt sured

ma tean et oled lõpuni
sa iseenda isand
ka võimatuimad valikud
sa plussidesse lisad

kuid praegu veel
see kõik on ees
ja käes septembrikuu...
veel mängida saab lehtedes,
kui tuules tantsib puu.

Kommentaare ei ole: